reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Silvia Zeumerová

Silvia Zeumerová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

matka a manželka, srdcom spisovateľka a zapisovateľka snov, vyštudovaná režisérka a herečka, príležitostná maliarka, učiteľka ladnej chôdze, milovníčka starých rozprávok, poézie, Slova a Slovákov a nenapraviteľná optimistka Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Neopúšťa nás :)

Silvia Zeumerová

Neopúšťa nás :)

Radosť rozdávaním rastie. A tak sa chcem podeliť o potešenie, ktoré mi pripravila fotka v telefóne. Ani som netušila, čo sa mi podarilo odfotiť :)

  • 10. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Meníme sa skúsenosťami

Silvia Zeumerová

Meníme sa skúsenosťami

Čoraz častejšie sa presviedčam o tom, že človek sa nemení vekom, ale skúsenosťami. Bez ohľadu na vek.

  • 11. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Neláska ubíja identitu

Silvia Zeumerová

Neláska ubíja identitu

Už Biblia (a nie jediná) nás učí zlatému pravidlu. Aj keď s pribúdajúcimi životnými skúsenosťami môže byť čoraz ťažšie správať sa k ľuďom s takou láskou, s akou chcete, aby sa správali k Vám.

  • 4. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 141x
  • 3
Stromy umierajú postojačky

Silvia Zeumerová

Stromy umierajú postojačky

Keď mi ako malej padali slzy na žltkasté klávesy nášho starého Rösslera, keď som sa durdila a prosila, aby ma už z toho klavíra odhlásili, mama sa odmlčala, vzdychla a povedala, že stromy umierajú postojačky...

  • 4. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 845x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu