reklama

Neopúšťa nás :)

Radosť rozdávaním rastie. A tak sa chcem podeliť o potešenie, ktoré mi pripravila fotka v telefóne. Ani som netušila, čo sa mi podarilo odfotiť :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Poznáte ten víťazný pocit, keď vstanete zavčasu a vydáte sa do prírody a s pribúdajúcim svetlom sa cítite odmenení za to, že ste si privstali? Aj nám sa takto pošťastilo.

S profi-fotografom som sa ocitla v rannej, hmlou objatej slovenskej krajine. Neodolali sme jej kráse a kým si on išiel spraviť niekoľko úžasných záberov, ja som sa kochala jej sviežou silou a bola som (ako by boli azda mnohí na mojom mieste) očarená švitoriacimi vtáčikmi, ručiacimi jeleňmi a vánkom, čo neustále tvaroval oblaky. V jednej chvíli som neodolala a hoci som vedela, že s mojim mobilom to nebude veľká sláva (čo sa kvality fotky týka), no musela som si atmosféru krajiny zachytiť aspoň pre ten pocit.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som sa k fotke doma vrátila a prezerala si krásne miesta, kde sme sa ráno zastavili, dych mi vyrazilo od prekvapenia. Áno, atmosféra tam bola. Aj presne tá krajina tam bola. Ale v oblakoch som zbadala čosi, čo som pre mocný slnečný jas svojimi očami nemohla vtedy na mieste vidieť. V otvorenom oblačnom okne je profil Božej tváre, ktorá sa milo pozerá na svoju krajinu a priamo pred nos prilieta Pánu Bohu aj silueta anjela, ktorý akoby prichádzal hlásiť, že všetci už vstali a všetko je v poriadku...

Možno som sama, kto to vidí. Ale ak ju tam vidíte tiež, podeľte sa o svoju radosť s ďalšími, ktorých môže pohľad na tento okamih potešiť. Budem rada :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Pán hľadí z neba a vidí všetkých ľudí. Pozerá z miesta, kde prebýva, na všetkých obyvateľov zeme, on, čo každému osve utvoril srdce a chápe všetky ich skutky." (Žalm 33, 13-15)

Silvia Zeumerová

Silvia Zeumerová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

matka a manželka, srdcom spisovateľka a zapisovateľka snov, vyštudovaná režisérka a herečka, príležitostná maliarka, učiteľka ladnej chôdze, milovníčka starých rozprávok, poézie, Slova a Slovákov a nenapraviteľná optimistka Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu